Hoppa till innehåll

Lost Girl, Memories & Bok planering

december 27, 2012

Julen är över. Det var inget särskilt julfirande mer än att umgås med familjen detta året, okej inte hela familjen, jag har en stor familj som jag älskar, jag blir så splittrad varje jul. Jag får börja dela upp mitt julfirande. Jag vill umgås med alla.

Först spenderade jag den 21-23 hos Paps, 24:e på morgonen åkte jag hem till mamma. Vi gick och handlade julmat till oss och tittade på en Tv sen mot kvällen efter vi lagade julmaten.
Vi hittade en ny tv serie som jag hört talas om innan, men aldrig fått chansen att se ”Lost Girl”. Den är ju riktigt bra, snacka om att jag har ny inspiration till min bok också. Men tusan säger jag! En nny tv-serie jag fastnat för, inte alls bra! I gotta get a life!

 

lost-girl-s1-oct-23

Julklappar berättar jag mer om på Lördag i mitt HBQTopia inlägg. Men jag fick en Björn Hellberg bok av mamma, den var signerad av Björn också. Han hade skickat en hälsning till mamma: ”Säg till honom att inte ge upp, det står still ibland, men man hittar tillbaka”, han hade gett henne mer tips åt mig. Riktigt härligt att höra.

skarprättaren

Hela julen har varit full av minnen, jag har tänkt och tänkt och tänkt, nästan så man ville börja skrive memoarer av det hela haha,
Nu har jag äntligen börjat tänka mer på min älskade bok igen iaf, nu vill jag se att den blir färdig snart.
Jag måste sluta redigera, börja skriva. Perfektionen kan vänta! Man ska absolut inte överarbeta heller, boken kan bli för stel.
Så nu in med min USB i datorn och börjar skriva inom några få minuter. Men först – Tvätten <3.

Bye 4 now!

//ItsKiWiBitch©

5 kommentarer leave one →
  1. mAMS permalink
    december 27, 2012 3:36 e m

    Se fall Björn har nån sida på FB, du kan ju skriva om dina nya ideer till honom där Kram MAMS

  2. happy permalink
    december 29, 2012 8:23 e m

    Örkelljunga är inhen håla flytta tillbaka till Lund

Lämna en kommentar